My Home tilbudsavis - 20.1.2021 - 26.1.2021 - IKKE LÆNGERE GYLDIGE - side 29 *

thumbnail - My Home tilbud  - 20.1.2021 - 26.1.2021 - tilbudsprodukter - sofa. Side 29.
29 / 31

* Gyldig i alle My Home butikker.

Vis flere

Produkter i denne tilbudsavis

 
Leveringstyper Kantstenslevering Leveringen sker ved kantstenen eller hvor bilen nemt kan holde ved boligen. Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv skal få dem ind i boligen, uden chaufførens hjælp. Post nr. 0900-5999: Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (til kantsten) 4-5 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt) Post nr. 6000-9999: Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (til kantsten) 2-3 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt) VED KØB OVER 2.499,- ER PRISEN 199,- Pris: 349,Levering med 2 mænd Leveringen foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis, gennem døre uden af og demontering af enhver art. Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres inden han forlader boligen. Post nr. 0900-5999: Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (indbæring) 4-5 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt) Post nr. 6000-9999: Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (indbæring) 2-3 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt) Pris: 949,Levering i første rum med 1 mand Levering foregår med en mand i bilen, der hjælper dig med, at bære varerne til første fremkommenlig rum i din bolig. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af og demontering af enhver art. Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres, inden han forlader boligen. Post nr. 0900-5999 Leveres direkte hjem til dig fra centrallager (indbæring) 4-5 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt) Post nr. 6000-9999 Leveres direkte hjem til dig (indbæring) 2-3 hverdage (vi ringer til dig og aftaler leveringstidspunkt) Pris: 649,Klik & Hent Du kan bestille de varer, du ønsker online og få dem leveret til din nærmeste My Home Møbler butik - se alle butikker her. Du vil blive kontaktet af butikken, så snart dine varer er klar til afhentning. Post nr. 0900-5999: Levering fra centrallager til My Home Møbler butik. 3-7 hverdage (vi ringer til dig, når varen er klar til afhentning) Post nr. 6000-9999: Levering fra Centrallager til My Home Møbler butik. 3-6 hverdage (vi ringer til dig når varen er klar til afhentning) Gratis Informationer vedr. alle leveringstyper Kontrol af møbler Det er vigtigt at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren. Få chaufføren til at notere skaderne på din kvittering og på chaufførens fragtbrev. My Home og chaufføren en løsning på dette. Leveringstidspunkt Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leverings- dato og tidsrum, som fremgår af din ordrebekræftelse. Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem. (f.eks. en meget stor sofa). Levering til ikke-brofaste øer (GÆLDER IKKE BORNHOLM) My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer undtagen Bornholm. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet.

Andre tilbudsavis My Home

Seneste tilbudsaviser