Magasin tilbudsavis - side 56 - IKKE LÆNGERE GYLDIGE *

Magasin tilbudsavis - side 56 - IKKE LÆNGERE GYLDIGE *

1 ... 56 ... 85
Magasin tilbud  - tilbudsprodukter - hudpleje, kaffe, lys, ole henriksen, seng, serum, søm, tv. Side 56.
1 ... 56 ... 85

Rul igennem denne Magasin tilbudsavis, der er gyldig fra - til - for at se de seneste tilbud. På sider med 84 i den aktuelle tilbudsavis finder du de bedste varer fra kategorien Tøj. Hvis du vil spare på din næste shoppingtur til Magasin, skal du ikke glemme at kigge igennem hele tilbudsavisen fra side 1 til side 84. Hvis du vil shoppe smart og spare på din næste shoppingtur til Magasin, skal du ikke gå glip af den seneste ugentlige tilbudsavis fuld af fantastiske priser og vidunderlige rabatter. Kom tilbage til Dine Tilbudsaviser hver dag for at sikre dig, at du ikke går glip af de gode tilbud, der tilbydes af dine yndlingsforhandlere.

Produkter i denne tilbudsavis

SOVN u kan sove, når du Ole Henriksen om de meget lidt ønskværdige spor, som for lidt søvn sætter i ansigtet. Skulle du være bagud på timer og forud på træthedsryn ker, er der selvfolgelig hjælp at hente blandt andet hos Ole Henriksen sclv. Hans Glow Cycle Retin-Alt Power Serum og Goodnight Glow Retin-Alt Sleeping Crème er en power-duo lavet på bakuchiol, en ingrediens, der bliver brugt i ayurvedisk indisk medicin. Den booster hudens kollagen og elasticitet, og dens egenskaber minder om retinols. Kombineret med AHA syre og hibiscusblomst-ekstrakt er der tale om en spændstig, fugtende og cellefornyede superformular, som får huden til at genfinde sin balance, selv om den er træt bliver gammel." Det siger man ofte til folk, der lser til eksa- men, har deadline, ti nybagte foreldre og kedelige typer, der hellere vil tidligt i scng end feste natten lang. Men det er en sandhed med modi fikationer. For det første er det en kendt Forskerne er ikke kommet sovende til de anbefalede otte timers søvn, men er nået dertil ved at studere de forskellige sta dier af vores sovn, de såkaldte sovncyklusser, forklarer Birgitte aldersbetinget skavank ikke at kunne sove. Du sover simpelthen mindre og dårligere, jo eldre du bliver. For det andet viser a forskning, at den beslutning, du tager omkring din søvn lige nu, i dag, påvirker din hjerne allerede i morgen. Vi ved efterhånden alle, at kost og motion har stor indflydelse på vores velvære, vores helbre vigtig komponent i den ligning er søvn. Søvn er altafgørende for, at vi kan fungere. Gerne hele otte timer af slagsen. Og det er faktisk ikke bare noget, dine foreldre fandt på, da du var barn, for at få dig til at overholde sengetiderne. Det er baseret på søvnforsøg, hvor hjernens funktion er blevet målt ud fra antal timers søvn. De fleste menneskers hjerne holder sig tiptop med syv til otte timers søvn. Men det er aldrig nogensinde blevet målt, at man kan klare sig med seks timers søvn eller derunder Tværtimod viser videnskaben, at din hjerne fungerer dårligere efter blot en til to dage med nedsat søvn. Det forteller ph.d. Rahbek Kornum. "Hver sovncyklus indeholder fire faser. Fase 1 og 2 er den lette søvn. Fase 3 er den dybe sovn, og fase 4 er REM-søvn. Hver eyklus tager cirka halvanden time, og man skal helt igen- nem denne cyklus fem gange. Det vil sige omkring 7,5 time for et almindeligt voksent menneske." Og selv om den rigtige hudpleje kan gøre meget for et tret ansigt, er der alligevel et par forholdsregler, du kan tage, hvis du vil højne chancerne for at sove godt. På trods af at mange finder alkohol beroligende og ligefrem søvndyssende, gav- ner den ikke den gode søvn, hvor du kommer igennem alle søvnstadiernc. Birgitte Rahbek Kornum kalder dårlig søvn for søvn med for lidt REM-tid, som eksempelvis alkohol hæmmer. Det samme gør sovemedicin. Den får dig ganske vist til at sove, men sender dig direkte ned i den dybe søvn, så du misser de tre andre faser. Men faktisk, påpeger Birgitte Rahbek Kornum, kan du sagtens vågne flere gange i lobet af en nat, uden at det er dårligt for hjernen. "Jeg vil gerne rette op på en udbredt misforståelse: at god søvn skal soves i trak. Det er ikke tilfeldet. Hvis du vågner flere gange i lobet af en nat, er det højst sandsynligt, fordi du skifter fase i en søvncyklus. Så hvis du sover otte timer i forskellige intervaller, har det samme gode effekt på hjernen," forklarer hun vores udscende. En lige så ० - søvnforsker og forfatter til bogen Forstå din søvn' Birgitte Rahbek Kornum, som har forsket på Stanford University i Californien og Rigshospitalet og har gået på opdagelse i den menneskelige hjerne for at finde ud af, hvad der sker, når den bliver for træt. "Hjernen har brug for søvn for at kunne fungere. Kort og godt. Mens du sover, har hjernen nogle processer, den kører igennem, som hjælper hjernecellerne med at fungere. Det er altså ikke noget med, at det først kan ses om 20 år, hvis du ikke sover nok nu. Nej, den beslutning, du tager i dag, påvirker dig allerede i morgen," slår Birgitte Rahbek Kornum fast. FARVEL ROTTERES, HEJ 'GAME OF THRONES SOVNCYKLUS OG HOLLYWOOD-HUD "You snooze, you lose" synes at have vaæret mantraet de sidste tre årtier. Der har været enormt meget selv, der skulle Et af de første ydre tegn på, at vi på vores hud. Mørke rande under ojnene, dybe furer i panden, slappe kinder og musegrå teint. Vores ansigt afspejler, hvor- dan vores hjerne har det, hvis den er træt: indtørret og ude af fokus i stedet for pulserende og spaændstig. Sidstnævnte er også beskrivende for Hollywoods hudguru og yndlingsdansker, Ole Henriksen. Klokken er kun otte om morgenen, L.A.-tid, da vi ringer til ham, men han har været oppe siden halv seks, hvor han vågnede af sig selv. "Jeg elsker min seng og glæder mig altid til at sove, ligesom jeg altid glæder mig til at stå op," lyder det energisk fra den anden side af Atlanten, og Ole Henriksen fortsætter med at fortelle, præcis hvor grelt det kan gå, hvis vi ikke passer fä timer på øjet, viser sig Tips t den gode SOVn Hvis du ikke sover nok, skal du gå tidligere i seng. Du skal passe din døgnrytme og sørge for, at hjernen ved, hvornår det er dag og nat. Undgå at fa for meget lys i øjnene lige inden sengetid vores sengetider. "Hvis vi ikke fär sovet nok, bliver kroppen stresset, og så producerer den ekstra kortisol, et stresshormon, der blandt andct hemmer immunforsvaret. Det kan også ses i ansigtet, hvor huden bliver ekstra sensitiv og har lettere ved at slå ud. Huden får også svært ved at holde på fugten, fordi pH-værdicn falder til under 5,5, og du bliver tør og træt at se på," fortæller Lad være med at se tv, der stresser dig folelses mæssigt eller far dit hjerte til at hoppe helt op i halscn, lige inden sengetid. Ingen kaffe efter klokken 17. Begrns alkohol til et minimum. 56 BEAUTY

Magasin tilbudsavis

Mest populære tilbudsaviser