Intersport tilbudsavis - 09.03.2018 - 31.05.2018 - side 88 - IKKE LÆNGERE GYLDIGE

1 ... 88 ... 101
Intersport tilbud  - 09.03.2018 - 31.05.2018 - tilbudsprodukter - håndvægte. Side 88.
1 ... 88 ... 101

Rul igennem denne Intersport tilbudsavis, der er gyldig fra 09.03.2018 til 31.05.2018 for at se de seneste tilbud. På sider med 100 i den aktuelle tilbudsavis finder du de bedste varer fra kategorien Sport. Hvis du vil spare på din næste shoppingtur til Intersport, skal du ikke glemme at kigge igennem hele tilbudsavisen fra side 1 til side 100. Hvis du vil shoppe smart og spare på din næste shoppingtur til Intersport, skal du ikke gå glip af den seneste ugentlige tilbudsavis fuld af fantastiske priser og vidunderlige rabatter. Kom tilbage til Dine Tilbudsaviser hver dag for at sikre dig, at du ikke går glip af de gode tilbud, der tilbydes af dine yndlingsforhandlere.

Produkter i denne tilbudsavis

 
 
NYE SPORTSGRENE KAATsU TRYKBALTER OG 2-KILOS VAEGTE PRESSER DIG TIL DET YDERSTE Hvis det kniber med tiden til at få motioneret, kan du prøve den japanske træningsform kaatsu, hvor du får trænet hele kroppen på 10 til 20 minutter. Nøgleordene er trykbælter og lette vægte. TEKST MARIA PREST FOTO MIKKEL LARSEN eg spænder musklerne. meget tungere arbejde, end den reelt alt hvad jeg kan, men gor. Det er derfor, du pludselig ikke kan det er umuligt for mig lofte de lette vægte. Musklerne sender at løfte de små 2-kilos et signal til hjernen: 'Hjælp, vi er i håndvægte, jeg står med krisel', og hjernen sætter derfor gang i hænderne. Mine musk- ien oget udskillelse af blandt andet ler er fuldstændig syret væksthormon," forklarer han. til, og venerne står lysende blå på mineKaatsu er en form for intelligent underarme, selv om jeg kun har lavet træning, hvor du koncentrerer ind- satsen til musklerne i stedet for at lidt over 3o loft med de lette vægte. Få minutter forinden har kaatsu-in- køre hele kroppen flad. Ved almindelig struktor Michael Schewitsch spænd styrketræning træner du typisk med vægte på 7o-8o procent af den vægt, du omkring mine overarme og pumpet højst kan lofte én gang men i kaatsu luft ind i dem via en lille maskine-på behover du kun at træne med 20 samme måde som når din lage måler procent for at opnå samme effekt. Med de lette vægte er du sikker på at udføre ovelserne korrekt og undgår samtidig et par velourplyssede velcrobælter dit blodtryk. "Bæltet lukker af for blodets returløb til hjertet, så blodet bliver tappet for ilt. Den manglende ilt får musklerne til at syre til, og vi snyder kroppen til at tro, at den udfører et at slide på dine sener og led. "Musklerne restituerer meget hurti gere, når de ikke bliver nedbrudt med tunge vægte. Derfor er kaatsu meget velegnet til genoptræning, men bliver også benyttet af elitesportsfolk og personer, der blot ønsker at øge deres muskelmasse og holde sig i god form. Kaatsu er for alle," forklarer Michael KORT OM KAATSU Kaatsu stammer fra Japan og er kort fortalt styr- ketræning med et særligt kaatsu-bælte omkring enten arme eller ben. Baæltet tilfører et tryk, der begrænser blodcirkulationen. I denne tilstand fø rer selv let muskelarbejde til hurtig udmattelse, så du opnår stor effekt med små vaægte på kort tid. Du kan faktisk træne hele kroppen på 10-20 minutter, og alle uanset alder kan dyrke kaatsu Schewitsch om træningsformen, der har været brugt af det japanske OL- hold i flere årtier. Genoptræning på rekordtid Kaatsu er sammensat af de to japanske ord ka og atsu, der betyder tilføjet tryk på japansk, og opstod egentlig ved en tilfaældighed. Den japanske professor Yoshiaki Sato deltog som ung bodybuilder i en buddhistisk ceremoni, hvor han sad i den japanske OM EKSPERTEN Michael Schewitsch, 53 år, kaatsu- specialist og certificeret instruktøn samt stifter af Kaatsu Danmark og Kaatsu Fitness Østerbro i København. Læs mere på kaatsufitness.dk 88 INTERSPORT MAGAZINE 2018

Intersport tilbudsavis

Mest populære tilbudsaviser